Tuesday, March 15, 2011

Labaikallahumalabaik....


Mulut terkadang tak dapat dikunci terhambur kata kata kesat menyakitkan hati.. Mata terkadang lupa dilindung dengan iman..ternampak pekara yang menjelikkan hati ... hati tidak di salut dengan iman yang padu terus... berkata nista berulam umpatan segar... jemari yang lentik tidak disenamkan dengan patukan kata kata hikmat tetapi.. byk kata yang kasar lagi menyakitkan hati...

Sebagai manusia hina... ini adalah saya..yang tidak pernah serik melakukan dosa...


Dikesmpatan ini...dengan rasa hina saya memohon sejuta kemaafan pada semuaaaa... halalkan apa yang pernah saya termakan dan terminum... kalau ada hutang piutang yang masih tertunggak... sebagai manusia alpa..saya terlupa... boleh minta ya.... saya mohon sgt sgt...ampunkan segala dosa dan kesalahan saya ya.

Insyallah .. jika segala dimudahkan Allah saya dan suami akan mengerjakan Umrah pada 17/03/2011. Tolong doakan saya dan suami semoga segala urusan saya dimudahkan Allah dan memperolehi umrah yang mabrur.. Amin Aminn Yarabalaminnn.

2 comments:

Hjh Noralenna Abbas said...

Ummi dan Abang Aji,
Ameen...semoga selamat pergi dan selamat kembali. Semoga sihat dan dipermudahkan segala urusan dan amalan apabila di sana nanti. InsyaAllah, ya Ummi.

Anonymous said...

Salam..

Bestnye~!
Selamat pergi & selamat pulang kak~

FOKUS ibadah! lupakan je sok-sek-sok-sek kat Malaysia ni dulu..